tisdag 6 maj 2008

Ingen rubrik idag...

För jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om! men jag kommer nog på nått! I natt har William sovit jättebra. han somnade vid halv tio och vaknade vid ca:03,30 sen sov han till sju och då skulle jag ju ändå gå upp med Ebba. Sen somnade han om när Ebba gått vid åtta och sov tills nu!
Nu ligger han och gnäller som en liten hundvalp för leksakerna har rullat iväg... Han låter verkligen som en hundvalp!
Igår fick han ett smörgåsrån för första gången det var spännande men inte så gott tror jag...

Visst är det konstigt han har en jättestor mjuk matta att ligga på men ändå rullar han av och ligger brevid!

Nu ska jag klä på mig lite annat än pyjamas som vanligt sen ska jag gå en sväng måste börja äta nyttigare och mindre och röra på mig mer! Var ju så duktig när jag tränade två ggr i veckan.
Men nu ska jag försöka att ta tag i min feta mage! såhär kan jag ju inte se ut...

Nä på med gympadojorna och ut med mig... ska hänga tvätten först, ute det luktar ju så gott!!
Ha det bra!!

2 kommentarer:

Theo Alm sa...

Hej!
Mamma har köpt min tapeter. De heter Keekaboo. Visst är de häftiga. Kram Theo

Anonym sa...

Svar: Japp, idag blir det öppna förskolan. Men nu måste jag rusa in i duschen, så jag hinner det innan Noah vaknar igen. Men då kanske vi ses sen! *kram kram*