onsdag 14 maj 2008

bildspam...

Kommer det lite ny tagna bilder från morgonen!! William sitter (tippar) i sin säng!

han nådde men så tippade han just när jag tog kortet!
Det finns många intressanta saker i sängen!
Pappersnäsdukar är alltid kul fast man får bra gnaga på paketet när mamma är med!!
Ännu tidigare det har varit en lång morgon Lilla grabben tvingade upp sin mamma redan kl 04,30 Härligt!
Men William är glad i alla fall!!

Kameran den är ju så kul!!!

Aaaa nästan att han har fått tag i den!!



William har fått redig fart på sin gå-stol, nu med kameran i sikte!!! Målmedveten ung grabb.

Idag ska jag och Therese åka in till Coop bygg som öppnar idag!Sen ska Ebba leka med Julia.
Jag ska i eftermiddag klippa mig!! JIPPIE det är ju så kul och skönt!!
nu somnade äntligen William efter att ha varit gnällig i all evighet!

Imorgon så såg jag i tidningen att det var försäljning på Letex i Hova i morgon då ska jag åka dit! det har varit ganska så bra kläder och fem plagg 150kr!! det är billigt hoppas att det är mycket till både Ebba William och mig! Det kan man ju aldrig veta! nu ska jag gå och göra mig iordning Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Det gör ingenting. Jag hade ju inte riktigt bestämt mig om vi skulle följa med. Men det var nog bra att vi stannade hemma, för nu har febern varit borta i ett helt dygn. =)
Tack för nr. =) Nu ska jag kila till öppna förskolan. Hoppas att ni hittar något bra på Coop. *kram kram*