onsdag 7 maj 2008

Idag hade jag tänkt mig att åka in till öppna förskolan, men så blev det inte... precis när jag skulle åka ringde min mamma och sa att det var rea på massa baby-saker i Hova och då ändrade jag rutten och åkte dit istället.
Jag köpte två paket blöjor 99kr/st, en pip-mugg 19,90kr, Libero skötbords underlägg 19kr, två paket med nappar tre i varje 29kr/st, en bitring 9,90kr och ett paket med gröt äpple och mango 29kr. Mamma hade åxå shoppat lite: en pipmugg (ordinarie pris), Libero skötbords underlägg och ett tallriks-set..
Sen satt vi framme på hennes jobb (turistbyrån) och solade lite William sov i vagnen.
jo, jag är faktiskt lite röd, både i ansiktet och på bröstet/halsen...
Men det var ju väntat jag såg en jätte stor sol på väderkartan, och jag kände redan då att det började svida!
Så lätt bränner jag mig!!
Sen fick jag för mig att det vore kul att åka till IKEA så när mamma slutade kl 15,30 så stack vi iväg!!
Jag har köpt en lampa till Williams rum en grön skalbagge-lampa, en hissgardin till vårt sovrum, små lådor att ha på skötbordet i Williams rum, en ny toarulles-hållare, en ny liten gryta efter som att jag råkade plasta botten på den gamla (råkade ju koka nappar lite hårt), plast muggar, hmm var det allt?!
Sen åkte vi till marieberg och där köpte jag en mössa till William, och en födelsedags-pressent till Vilma Prytz... skriver inte här vad det är för då kanske någon som kan läsa försäger sig.... man kan aldrig vara nog för säker!
Nu ska jag bära in sakerna från bilen och sen ska jag sova kanske att sakerna får ligga tills imorgon! Jag är trött!!
Imorgon så är det föräldraträff men jag är osäker på om jag kan för jag har ingen barnvakt åt Ebba men det kanske löser sig! Hon kan ju kanske vara själv hemma de timmarna bara hon har mitt mobil-nr så löser det sig nog!!

Nä, läggdax sov gott

Glöm inte att ni gärna får kommentera! Så här gör ni: Klicka på kommentera här under texten, under Välj en identitet, väljer ni antingen namn/URL el. anonym
skriv meddelandet fyll i bokstäverna/siffrorna som brukar stå lite vågigt i en ruta klicka på sänd.... Jag tror det var allt!

Skulle ju vara kul att veta vilka det är som läser min blog alla är välkomna!

3 kommentarer:

ylva sa...

jag läser jätteofta men hade glömt mitt lösen för att skriva kommentarer, nu har jag ett nytt lösen och kan kommentera ofta ;) Första försöket gick inte så bra så bli inte förvånad om samma text dyker upp igen någonstans på bloggen...

Louise sa...

Aha en komentar medans jag skrev det nya inlägget!! Du är välkommen att kommentera hur ofta du vill!!

ylva sa...

det ska jag se till att göra :)