måndag 12 maj 2008

God morgon eller god förmiddag!!

William var så gnällig i går och vägrade sova i sin säng. Kanske beror det på att när han vaknade imorsse så var han snorig, men ingen feber. Fick börja dagen med snorsug och näsdroppar. Det var ingen höjdare! Men nu är det bättre och han ligger i sin säng och leker med speldosan!! Vi ska snart vandra iväg till affären för att köpa plastpåsar, för ikväll ska vi grilla och jag behöver ju marinera köttet lite! sen ska jag städa lite. har bestämt mig för att börja äta reellt mycket nyttigare från och med idag! Måste sluta med godis! jag är ju tjock som ett troll!!nu får det vara slut med det goda!
nu har lillkillen töttnat får skriva mer senare.....

2 kommentarer:

Theo Alm sa...

Hej!
Jag började räkna points förra veckan (viktväktarna), när jag ställde mig på vågen idag hade jag gått ner 2.5 kg JIPPIE
Nu ska graviditetskilona bort.
LYCKA TILL
kram Malin

Anonym sa...

Hej hej!
Vi kanske ska ta och slå oss samman och kämpa med den där nyttiga maten. =) För jag är helt hopplös, men när jag sätter massa måsten på mig själv, blir jag bara mer sugen.
Noah är också snorig. Dock är han nog feberfri idag (tror jag). Får nog hoppa över träffen med er. Ringde till dig två gånger igår, men du svarade inte. *kram kram*