söndag 10 augusti 2008

Trotsat regnet..

Idag är det riktigt trist väder REGN fy det är inte helt kul! men tuff som jag är så har jag trotsat regnet och varit ute i skogen och plockat svamp! Jag och Pappa och Hundarna så klart Baloo tyckte att det skulle bli jätte kul Tarzan tittade skeptiskt på mig. Den blicken sa allt: -Är du inte klok har du sett att det regnar??? men han följde med i alla fall! Och faktiskt trots att det regna och var blött så hittade vi lite några liter blev det i alla fall tre kanske.
Ska försöka att ta mig ut om det blir bättre väder här omkring i skogarna och se om jag kan hitta mina egna ställen. William fick inte följa med till skogen utan han fick stanna hemma hos Mamma. William fick bada och det är ju alltid kul!
efter det så passade jag på att handla lite i Hova för det var slut på bröd här hemma. Ola ville dessutom ha Krusbärsdricka och det finns bara i hova för de köper sin läsk från Hammars Bryggeri mumma!

Nä nu ska jag fortsätta att rensa svampen russin fingrarna är inte så russin lika längre!

Ha en fortsatt bra dag! Kramar Lollo

Inga kommentarer: