onsdag 6 augusti 2008

Glömska jag...

Idag har jag och William varit hemma hos Malin och Julia och fikat. Trevligt som alltid! Nästa vecka är fikat hemma hos mig tisdag kl: 11.00 ska redan nu börja leta efter nått bra GI-fika så att det passar även Camilla!

Jag hade framme kameran hemma hos malin och så stälde jag ifrån mig den på en högtalare och sa ställer jag den här glömmer jag den säkert, vilket jag förståss gjorde!! så nu blir det inga bilder förens på tisdag! Men jag ka sätta ut lite bilder som jag fått av Linda-Marie ska försöka greja med det!

Sen när jag kom hem från Malin så cyklade vi ner till kaffestugan där Ola väntade tillsammans med Björn och Helena. (Olas kusin och hans tjej)


Jag trodde William var trött men det verkar som att jag hade fel för nu leker han på sitt rum med alla sakerna! Det är väl mest kul att ta ur alla saker ur lådan...

2 kommentarer:

Louise sa...

Jag vet vad du tänker Mamma!! "att jag sprider mina saker!!"

Anonym sa...

Va söt du är som letar GI-fika. =) Men det behöver du ju inte göra för min skull. Jag kan dricka lite té, så kan ni gotta er i något gott fika. =) *kram kram*