måndag 18 augusti 2008

Qq...

Satt här och funderade på vad det skulle vara för rubrik idag... kom inte på nån bra så jag började titta runt bland mina rubriker och kom fram till att den första bokstaven som jag inte haft en rubrik på är Q. Hur lätt är det då att komma på en rubrik på Q som känns aktuell? , det gick inte så därför blev rubriken idag Qq.

Ola gick upp mitt i natten kändes det som för att åka till Göteborg och jobba. han är borta ända tills på torsdag. Ebba har en nattkompis, Ebba B. Så här när det var sista chansen inför skolstarten på onsdag morgon drar det igång igen och mitt nya liv ska ta en början! Ska sätta mig och knåpa ihop ett schema på hur mina dagar ska se ut.. mat-tider och städ-tider osv. Ska på allvar försöka att få William att sluta amma på heltid, det är ok att amma på natten ett tag till om han fortfarande är hungrig då...


Visst är det lite märkligt, ge en pojk en Lastbil och han börjar direkt Brrrrrrrr...

Denna lastbil hittade vi i källaren nu när vi städa och då tänkte jag att det klart att han inte är förliten för en lastbil och nej då inte är han förliten!! Han har ju jätte kul och den hör till favorit leksakerna! Har en filmsnutt till lägger in den senare...

Tur att Ebba kunde låta William få hennes gamla Lastbil!!

Idag har jag varit en sväng i Hova hälsat på Moder på hennes första dag på jobbet efter semestern, Det var lungt på turistbyrån inte en enda turist såg jag... om man räknar bort mig då!

Så har jag fått en stjärna i kanten i dag för jag bakade en äppelpaj och tog med den till min Far och Lillebror. Det blev mycket uppskattat. De var så mätta, så att de inte orkade göra nått mer på eftermiddagen. Kommer förmodligen att få en massa telefonsamtal från deras kunder nu eftersom att jag sköv på deras leveranstider och så... oj oj.. men det är ok skyll på mig bara..!!!!

Inga kommentarer: