måndag 25 augusti 2008

Ha då var det vardag igen..

... Och jag är ensam hemma med lilla William tur är att han är så snäll!
Fick för mig att jag ska måla en väggmålning i Williams rum, med bilar och lastbilar kanske nån traktor.. detta är en dröm alltså för jag är inte bra på att måla... men kanske att jag kan tigga till mig lite hjälp.. har några i åtanke...
Ska fundera lite till kanske kan hitta nån bra bild på internett. Ska kolla upp Byggare Bob, finns nått med nån traktor åxå...

Ja ja strunt i det nu. Idag så ska jag vika tvätten har faktiskt börjat men nu måste jag bära upp mer från källaren och det är jag inte säker på att jag orkar! Sen måste jag damsuga hela huset William har fått dille på att äta dammråttor Mmm mumma!!

Sen kommer Ebba hem och har Vilma med sig så jag ska bjuda hit Johan och Helen på fika ikväll kanske att jag slänger ihop en äppelpaj det är ju så lätt!!
nu ska jag sätta igång!! Inga bilder idag kanske imorgon el senare

Ha det gött...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gratulerar, vi gratulerar våran Lollo till namsdagen i dag....

Louise sa...

Ååå tack du är den ende som grattat mig...
Fast att det är farmors födelsedag!