torsdag 14 augusti 2008

Inga bilder idag!

Idag har kameran stått hela dagen!
Jag har inte gjort nått idag... skulle ha städat men det är svårt att få nått gjort med en liten vilde som inte vill stanna i samma rum som jag! (man kan väl skylla på det i allafall!) får städa imorgon... nu ikväll har min mamma och pappa varit här, jag bjöd på tacopaj! Mmm mumma! sen skulle Ebba och Hannes sova över här, men vet inte riktigt vad som hände.. kanske beror det på att jag sa till Ebba med arga mammarösten... Han kanske blev vettskrämd för den Elaka Styvmodern!? han gick i alla fall hem.
Det var så här William och jag satt uppe för att han skulle sova de andra var nere... han hade precis somnat när de dundrade förbi och William var klarvaken medans jag försökte rädda situationen så skrek William för han ville inte vara hos mig (och varför vara hos mig när man kan leka med de stora barnen) och när William skrek ut sin vrede så kom Ebba och skulle trösta/busa.. det var då arga mammarösten kom "GÅ"!! Sen fick jag börja om igen... Eller så kanske han bara hade hemlängtan!!
Men nu är allt bra..
William Sover, Ebba sover, Ola sover...
snart ska jag åxå sova ska bara njuta lite av friheten.... Ahhh

Så nu ska jag borsta tänder sen sova
Natti natti!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där!
Ja du, arga mammarösten är ett fördärv du ser ju bara hur William reagerar på min....