tisdag 5 augusti 2008

"Stenemar open"

Idag gick "Stenemar Open" av stapeln det var Ove, Ninna, Jonas, Björn och Ola som slogs om den eftertraktade trofen, Björn vann!! Grattis Björn! Efter golftävlingen bjöd jag på taco-paj här hemma hos oss. Jag har fixat och donat hela eftermiddagen! William har varit hos Farmor och Farfar i flera timmar och det har gått jättebra, det är bara att det blev så länge emellan att han åt, så brösten blev som meloner (det kändes så i allafall!)
Det var toppen bra, att han var där, för då tog jag mig i kragen och satte upp tavlorna i trappen, det blev toppen bra! Ska framkalla lite fler kort tror jag, kanske förstora några fler!

Ebba började med att städa sitt rum och när hon var klar, gjorde Ola det ordentligt och satte upp en ny bokhylla och en spegel blev jättefint (vågar inte ta kort nu för då kanske hon vaknar). nu sover båda barnen och Ola har städat upp efter mig i köket. och jag sitter här... för ovanlighetens skull!! men nu ska jag faktiskt sova snart!
Imorgon ska jag och William hem till Malin och Julia för en fika ska bli trevligt då jag missade förra veckans fika :-( men sånt är livet man kan inte minnas allt och jag skyller helt klart på värmen!!
nä, nu är det läggdax!
Natti natt!!

Inga kommentarer: