torsdag 7 augusti 2008

Idag har jag lärt mig att överföra bilderna från min telefon!!
Detta är resultatet:


Theo och Malin taget när vi träffades i Jönköping!
William och Theo
William taget idag på hans rum han gnager på en hund mumma!
Spännande grej! Ser ni att han dessutom har lärt sig att sitta på knäna. Så nu är det nya favoriten! Kryper gör han åxå riktigt bra nu!
Nä, nu ska jag försöka att lära mig få in lite musik och ringsignaler i telefonen...
sen ska vi se om jag kan få till det där med filmat?! kanske kommer det en video-snutt senare!
Om inte ha en bra kväll
Och speciellt syrran Grattis igen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs i lingonskogen idag ska gammelmormor och gammelmorfar åka med oss till Örebro ha det bra tills vi hörs igen...
kramar mormor och morfar

Louise sa...

Det förklarar varför det inte var nån hemma hos gammelmormor då! Tänkte att de skulle kunna få åka med oss imorgon till syrran!

Anonym sa...

Svar: Klart du ska haka på det där med träningen. =) *kram kram*