torsdag 24 januari 2008

Trött!!

sminkad och söt så!!
Skorpan ville nog ha en ny blöja!!
William lite trött!!
Ebba tog kort på sig själv!!

Eftersom att William inte kunde komma till ro och sova igår så sover han bra idag! känns bra för då får man lite gjort idag har jag tex damsugit, och plockat lite sorterat lite papper osv...

Sitter nu i telefon kö till Försäkringskassan väntar på mina pengar...

Men att ringa dit är ju som att ringa till en vägg! blir sååå irriterad!!

ringde först två ggr och när man valt och tryckt massa ggr på tryck ett, tryck tre... bara då blir man ju sur... och sen när man äntligen kommit till tryck in ditt personnr och gjort det så säger den jä..a gubbrösten (jag har inget emot gubbar...) -vi har hög belastning försök senare!!! blir man inte knäpp så säg! ringde igen och fick samma svar! sen ringde jag nu och då kom jag fram! (jippi) -det är kö beräknad tid N I O minuter.. ja, sitt och vänta (nu kom jag fram) nu får ni vänta lite!! :)

.......................................................................

...........................................................

Så kom fram till en inte övertrevlig dam.. Klart hon var säkert trött på alla som ringer och tjatar!(inklusive mig).

jodå, pengarna skulle komma innan januari var slut.. tack hej två min tog samtalet plus nio min i kö!! så elva minuter...


nu ska jag gå och ta på mig strumpor sen ska jag åka till affären ta ut pengar, och köpa fika. Sen ska jag gå en snabbis till Gårdsbutiken

det är 70% där idag! Mamma fyller ju snart och jag har ju lovat nått x-tra fint (för radio-tipset) så jag kanske kan hitta nån billig skit där!! :-)hi hi
BY BY!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå "BILLIG SKIT" Du prata om något extra fint!!!

Louise sa...

Ja ja billig skit kan vara x-tra fint!! det har ju en gång varit dyr skit i den affären! inte ens säkert att det är skit!!