torsdag 31 januari 2008

Mera barnträffar!

Igår var det en späckad dag! Först var vi i Mariestad på träff med barn under ett, med Theresia och Theo. det var sådär kul! William och Theo var minst. Jag tror det var lite märkesfixering hos de andra mammorna för jag tror att alla barnen hade "polarn och pyret" kläder! Sen var vi en kort sväng i hova och hämtade office-paketet hos mormor så att vi idag kan göra inbjudningskorten till Ebbas badkalas! Sen var jag och tränade på kvällen tillsammans med Helene och Pernilla.
Idag har Helena och Emilia varit här, som vanligt glömde jag att ta fram kameran typiskt! men förhoppningsvis kommer de hit snart igen och då måste jag kommaihåg kameran!...
nu ska jag packa lite till sälen och fixa Ebbas inbjudningar och lite annat datatjafs.... Mycket som jag ska få till nu när William sover!
nu kommer dessutom Ebba hem snart!
Ska tressa vidare nu i mina görningar Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Mötte Ola förut! Hoppas att ni får en toppen vecka uppe i Sälen. =) *kram kram*

Louise sa...

tack tack!