onsdag 23 januari 2008

Tråkigt!

Idag har jag tråkigt!! Jag borde börja med att vika tvätten! fy vad trist men vi har massa ren tvätt som bara ska läggas på sin plats. Hur kan det vara sååå tråkigt!? Borde åxå gå ut och gå så att jag får röra på mig lite, fast jag ska ju på gympingen ikväll så det behöver jag nog inte (gå alltså)...
Fast damsuga måste jag.. Imorgon kommer Torbjörn och Kristine hit det ska bli roligt det var så längesedan vi träffades!
Nu vaknade William igen så nu är det till att köra igång dagen kanske att vi går ut i alla fall vi får se hur lusten faller på!! men först ska jag klä på mig nått annat än pyamas kanska att ja äter nått åxå börjar bli hungrig igen! Åå vad han ligger här i mitt knä och ler, jag ser nog kul ut okammad som jag är!! Nä, nu får jag ta mig i kragen!!!....
Ha det gott!

Inga kommentarer: