lördag 26 januari 2008

Busungar!!

igår var vi hemma hos familjen Enoxon, där bjöds det på supergod pizza måste tigga till mig receptet på den bottnen toppengod!!
Lägger ut lite nya bilder på William och Theo trots att jag tycker att William ser större ut på kortet så är Theo både längre och lite tyngre (jag tror det var så!) Fast det klart att kameran lägger ju på några kilo sägs det och våran kamera la väl på några hekto på runda Wille fast inte på Theo! Lustig kamera!!!
Theo och William
Ebba, William och Theo´s storasyster Julia

IDag så har Fam. Storm varit här vi bjöd på taco-pajer httet färdiga frysta pajskal bara att fylla på ica och de är toppen bra för då kan barnen (och jag) få vad vi vill i! Toppen bra för oss kräsna!!
Barnen gick lösa med kameran tog runt 30 fotomodell kort självklart var de sminkade och vakra!! Här är några smakprov.....
Vilma!
Linnéa
Ebba flamsar lite!!
Söta så!!
Ebba flamsar lite till!!


Nu ska jag sova Verkar som att Ebba och Vilma har somnat nu Ola och William sover åxå ja. till och med katten sover!!
natt i natti!!!

Inga kommentarer: