måndag 28 januari 2008

Hallå!

Idag har jag och William varit på Kyrkis i Lyrestad det var lite barn i Williams ålder i alla fall födda samma år det är fjorton barn födda i Lyrestad/Sjötorp 2007 så det är lite barn fast alla var ju inte på Kyrkis...
Sen när vi kom hem så såg vi några mystiska människor två gubbar, två damer, en ungdom gick omkring här i husen. Misstänker att de kan vara vittnen... Ååå jag blir så irriterad! De får gärna ha sin tro det är inte det, men att komma och tycka att jag ska byta tro, där går gränsen! Hur ofta byter man tro? Jag gör det inte så ofta om jag ska vara ärlig! Och skulle jag nån gång vilja byta då hör jag av mig!
Idag ska vi äta pannkaka, det lovade ja Ebba att vi skulle ha ätit i fredags men då var vi ju hos Enoxons så det får bli idag! sist jag stekte pannkaka hade jag värkar så det var väll den 14 november då!! Mm ska bli gott med pannkaka! Sen träna kanske, har iof lite ont i ryggen så vi får se hur det blir med träning!!
Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer: