fredag 25 januari 2008

...

Kom inte på någon bra rubrik idag!
Idag har jag och William varit i stan en sväng fikat med Camilla och Noah från föräldragruppen jättekul att träffa dem! Jag tog med kameran men glömde att ta kort så klart!! Men det får bli nästa gång! Camilla hade åxå en blogg så jag la självklart ut den i mina favoriter och snodde iden om att ha en klocka på bloggen! (tack för det!!)
Ola har varit ledig idag för vi hade sydved här på morgonen som tog ner våra och stridqvist björkar, så det är vad de har roat sig med hela dagen!!
När jag kom hem från stan hade Marie (grannen) köpt pizza med sig hem så det var bara att knalla dit och äta! Mums.... Nu ska vi åka till Enoxon och spendera kvällen de skulle baka hemgjord pizza ännu godare än köpt!! Ska ta med kameran dit åxå, vi får se om jag mins att ta några kort!!
William har sovit hela dagen idag, han vet nog inte ens att vi varit i stan, eller hos stridqvist för han vaknade först efter det att vi kommit hem.
Då åt han var vaken i nån timme sket somnade om!
Nu har han dock vaknat vill väl ha lite mer mat kan jag tro, så det blir till att ta fram "struten" som Ola säger!
Ska försöka få in lite nya kort i morgon!!
Nu ska jag packa en väska åt Ebba för hon skulle tydligen sova hos Julia Enoxon inatt...
Ha det så bra kram...

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att kunna ta del av vad som händer på solhem2.

cykelsemester.se

Louise sa...

Solhem 1 om jag får be!!