tisdag 15 januari 2008

Mariekex!!

Idag gjorde jag en otrolig upptäckt!! Jag och ola satt i tv-rummet vi åt Mariekex. Han stoppade in hela kexet i munnen och jag frågade:
-Fick du in hela på en gång!? Japp, det fick han sen var prövningen igång! Det visade sig att jag åxå var rätt stor i munnen! Jag fick in hela kexet jag åxå. Jag fick dessutom in ett på höjden!!! Slå det om ni kan, Ola kunde inte! Jag försökte även att vända ett i munnen men där gick gränsen det klarade jag inte, det fastnade och jag höll på att kväva mig själv, med kaksmulor och skratt!! Sen kom diskutionen, Ola hade en arbestkamrat för länge sedan som fick in 8 kex på höjden, men våra kex var slut så jag letade i en låda och hittade men de smakade mögel så imorgon ska jag köpa kex så att jag kan pröva min ny-funna talang!! Tänk vad kul man kan ha med kex!!
I Helgen som var så hade vi besök av Markus och Helena och deras barn Julia Felicia och lilla Maja som ni ser här nedan med William. Så söt!
Puss Puss!
Suck nu har tydligen sonen sovit färdigt så nu får jag väl gå in dit och se... kanske att han behöver en liten slurk till!! Han låter glad ligger och "jollrar" lite. Pratar väl som vanligt med Fåret, Grisen och Kon!!
Ha det så bra alla!!

4 kommentarer:

Theo Alm sa...

hahaha va kul mé Mariekexen,måste testa det nån gång!
vilken stor kille William är och jättesöt! Jag har fått "skäll" från BVC att Theo är tjock....herregud han är ett spädbarn, kan man va tjock då?!
ha det bäst kram Malin & Theo

Anonym sa...

Testar lite bara!!

Anonym sa...

Mariekex...hm! Vilka sötnosar som du har fångat på bild

Anonym sa...

Hej kan jag ha fått kläm på detta med inlägg nu tro? Ebbas sänghimmel blev jättefin och William är ju jättesöt...