måndag 3 november 2008

Tillbaka..

Japp då var datorn åter tillbaka på sin plats i hallen uppe! Kanske att det blir mer bloggande nu.. För när jag väl bestämt mig för att gå och lägga mig så går jag upp med William, läger honom i sin säng, sätter mig vid datorn för att stänga av, men först ska jag bara blogga lite och kolla över bloggar, facebook, hotmail, och lite annat oviktigt!
Lovade ju syrran att jag skulle sätta ut lite bilder men det verkar som att vi inte tatt några nya så det får bli favoriter i repris....

Hi hi hi...

Fin kille eller hur!?


Sover så sött

Här är han riktigt färsk, kan ni tänka er att det har snart gått ett år bara två veckor kvar...


Bus i bollhavet!!!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hipp hurra för våran Lollo idag! Vi ses ikväll, tårta hoppas jag på!

Mitt lilla liv! sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva, uti hundrade år.
Många grattis kramar från storasyster med familj. & Wille kommer alltid vara söt.. han är ju den sötaste systersonen jag har samt den enda!!! kram, kram, kram & kram till dig...

Louise sa...

Smörgåstårta blir det!!!