måndag 10 november 2008

Ja nu skyndar jag mig att skriva medans W...
Ja då var det kört han vaknade precis nu men har fått suttit och mornat sig hos mig en stund.. så nu är han pigg och leker på sitt rum vi får se för hur länge han kan leka där!
Ifredags pajade bilem på väg hem efter servicen så vi har inte haft någon bil i helgen eller vi fick låna birgittas bil så det har gått bra ändå!

i lördags tjuvstartade vi farsdagfirandet för ola. han fick ett par radio-hörselskydd som han fick använda när han snickrade
Sen bjöd vi Bosse och Birgitta på ett ytterst litet takstolskalas. jag bjöd på hemgjorda pommesfrites, fläskytterfile och kantarellsås.. mycket gott blev det!
sen på kvällen åkte vi till hova och träffade både syrran och brossan! kul att träffas allihopa!

i söndags slappade vi hela dagen det var skönt jag tog inte av mig pyjamasen på hela dagen!!! toppen dag!

Idag är det pissväder och ingen bil har vi... Men min supersnälla pappa ska hjälpa mig att fixa den!! Jag antar att min snälla lillebror hjälper till åxå!!!

William har i helgen börjat att äta Välling och det är ju toppen! Ska nu försöka att sluta amma helt.. vi får se hur det går på natten!
Ska läsa ut "Sova hela natten" och sen testa den metoden! vi får se hur det går! ska ringa och prata med Therese för hon har kört det med Theo nu i en vecka..

Nä nu ska jag gå och fixa lite lunch till William, Ebba kanske åxå vill ha hon kommer ju nu vilken minut som hellst!!

Ha det gött!!

Inga kommentarer: