lördag 15 november 2008

Lite kort från vår dag....

Det var ett fint badhus men Ebba saknade trampoliner...

Så mycket att titta på!!

men det är toppen-kul att bada!
Varm i vattnet var det åxå säkert 32grader
efter badet åt vi på en kinarestaurang i Skara jag åt Lövbiff, pommes frites och persiljesmör.. mmm gott! är nog lite hungrig tror jag... kanske dax för en kvällsmacka...
Nu sove William och Ebba sött i sina sängar och Ola ligger i sängen och läser... jag ska åxå gå och lägga mig nu ska upp tidigt och städa av lite imorgon för syrran och gänget kommer vid 10,30 och då ska jag ha hunnit handla och städa...
struntar i en nattmacka det är ju alldeles försent att äta nu... men jag sjka i vilket fall koka vatten och hälla på termos inför välling-blandning..
(har fått et bra tips om att man kan ha varmt vatten i termos och pulver i flskan bara skaka och servera behöver inte ens lämna sängen toppen eller hur!!!??
Nä nu får det vara bra....
natti natti...


Inga kommentarer: