tisdag 4 november 2008

Vad är det för en dag..

Jo, det är ingen vanlig dag, för det är Lollos födelsedag... Hurra hurra hurra!!
(Från Lotta på bråkmakargatan. Om ni nu undrade!)

Jo, det är sant 27 år fyllda. Känns inte mycket annorlunda. Lite mättare än vanligt på kvällen. Jag hade nämligen gjort en gigantisk smörgåstårta. Fina saker fick jag åxå:
En jättefin Vas och blomma och pengar, av Mor och Far,
Lotter och pengar av Mormor och Morfar,
Pengar av Lillebror,
Jätte fina kläder, ett halsband av Ola, Ebba och William,
En Chockladask och teckningar av Ebba,
En super härlig hemstickad kofta (som kommer att bli min favorit) strumpor, och två blommor i kruka av Birgitta och Bosse
En blomma av Jan, Maria och Arne
En fin ljuslyckta av Fam. Enoxon

Ååå jag är väldigt nöjdmed mina pressenter. För pengarna jag fick ska jag köpa mig en skidhjälm för det är vad jag har önskat mig nu i några år. Jag menar varför vara så dum att åka utan hjälm... Varför tvinga Ebba att ha hjälm om nu inte jag ska ha det!!!! Nä, nu är det hjälm på!!! Ska köpa mig en cool och fin hjälm!!

Har inte tagit några kort idag heller men jag ska försöka knäppa några imorgon!!!
Ha det bra tills då kram kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en toppen dag! Just det, passar onsdag dig istället för måndag? Missade att vi skulle till BVC på måndag. *kram kram*

Anonym sa...

artherilGrattis i efterskott:)
Kram Malin