onsdag 29 oktober 2008

Igår så var vi på lek och buslandet jag, Ebba och William och några andra barn här ifrån sjötorp. Det var en väldigt lyckad dag! Barnen hade jätte kul. William åxå. så trött som han var igår kväll har han nog aldrig varit! Idag gör vi inte mycket Ebba är hos Felisia Larsson och leker. William sover i vagnen och jag sitter vid datorn som ni kanske förstår!

Om ni tycker att det blir för lite bloggande från mig beror det på att antingen är William vaken och då går det inte att blogga, eller sitta vid datorn heller för den delen! Eller så är datorn upptagen av de andra i familjen. Mest Ola som har upptäckt facebook.... Ja, så där sitter han nu för jämnan.

Så här bra går det med bygget Bosse är fantastisk!!!

Ebba i vulkanen


Ebba och William, Klara och Theo


Åååå vad många bollar vilken ska jag välja.....



William och Fanny busar i bollhavet!!!




2 kommentarer:

Mitt lilla liv! sa...

Hej på er!!! jag undrar om ni finns kvar här??? inga nya bilder??? kkram moster Bettan

Louise sa...

Jo det kanskew jag har ska kolla upp detta och sen fixa till det!!