lördag 14 juni 2008

Vad är det för dag...

Jo nu vet jag lördag, eller? idag har vi i alla fall inte gjort nått men konstigt nog går dagen ändå!

Ola är iväg och har tittat på Fotboll Kan det ha varit Sverige - Spanien? Är så ointresserad så det finns inte (det är ju bara ett spel!! Läser Ola detta blir han skit sur när jag skriver så Hi Hi...)

Jag tror i alla fall att Sverige förlorade eller det vet jag faktiskt att de gjorde för jag råkade se de sista tre min och det var ju tydligen då som det avgjordes Spanien vann... :(

Idag sover Clara över hos Ebba och jag har precis plåstrat om Clara för hon hade ett litet men ack så ömt rivsår på stortån (det såg inte fint ut) hade jag haft såpa hemma hade jag nog haft lite på plåstret för det var inte fint, får nog tipsa Malin (Claras mamma) om det! Men jag lindrade smärtan med ett rosa plåster. Tjejerna har ett tema de är likadana idag förstår ni Clara har rosa kläder och Ebba grön/gula kläder så då fick hon ett matchande plåster om sin tå åxå så att de fortsatte att vara lika!! Tur att här finns resurser!

Imorgon börjar dagen med ett kalas hos Vilma Storm kl 11-13 sen åker vi vidare till karlstad och Vilma Prytz för att fira henne!

Borde gå och hämta kameran men jag orkar faktiskt inte det den ligger i bilen och jag vill inte gå ut! Kanske att jag kan hitta nån gammal bild ...
En favorit i repris!!

Nä nu sover barnen och jag ska krypa till kojs så att jag orkar upp med William i morgon fast nu har han haft några bra mornar, imorsse sov vi till 09,20 det ni min kille är morgontrött härligt eller hur!!

Sov dax! sov gott alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad lätt det var att läsa nu, det var fint med ändringen på texten och färgen! Idag ska jag jobba från 8 - 18, jag kommer att vara helt slut innan kvällen kommer... Blä, tror banne mig att det åskar också!!! det kommer att bli en toppendag i ösregnet!

Louise sa...

Ösregn... här lyser solen....