tisdag 24 juni 2008

Halloj!

Jaha, vad ska jag skriva om idag!? Kanske att William har kommit in i en period då han sover till mellan 9,20 -9,40 på morgonen idag han jag tillexempel läsa ett par kapittel i min bok Marian Keyes, är det någon där? faktiskt en sådär bra bok har älskat alla böcker av henne men denna är lite tradig! men visst ska jag orka igenom den åxå så småning om! Började med boken för ca ett årsedan.

Idag ska vi träffas i mammagruppen och fika på mumma! Det ska bli Mumma hi hi vad fyndigt!!
Sen ska jag åxå försöka att planera ett möte med Malin och Theo i Jönköping. Blir nog en dag på A6 och IKEA.

Ebba Leker med Felicia Larsson Hon har sovit här inatt och snart ska de iväg till simmskolan! Måste alltså fixa tillmig lite duscha och så... Jobbigt!

Ska nog blöta ner magen på William kanske lite rengöringsmedel på åxå så blir golvet skurat här uppe! Han tar sig över allt nu evigt jagande och plockande!
Ha en bra dag!!

Nu måste jag sätta fart!

Inga kommentarer: