tisdag 10 juni 2008

Åååå så skönt!


Idag blåser det och jag behöver inte ha samvetskval för att jag inte vill gå ut!! Jag behöver istället städa! inte så kul men det är nödvändigt! William vaknade vid sju idag men skulle äta och sova lite till redan vid åtta så då kröp vi ner i sängen och slumrade lite till! Så man kan säga att vi haft lite sovmorgon!


Ahhh nu hittade jag en knapp som fixade allt tillbaka så som det var för ett tag sedan förlåt blogger att jag gnällde det var ju visst mitt fel!!


Han har minsann sett hur mamma håller tutten ibland, och härmas ska man! Titta vad jag kan!!


Nä nu ska jag och William gå till tvättmaskinen hänga tvätten och sen kanske vi ska börja sortera den son redan är tvättad det kommer att ta en evighet för det är massor! jag har nästan inga rena kläder kvar! Vi ska ta en tur till affären åxå! William är så duktig och sitter fint i kundvagnen nu! Fast det klart får han se nått intressant så måste man ju kolla så det gäller att vara med!


William har tröttnat på att ligga i sängen nu så nu får det vara färdig skrivet här. Ha det så bra!

Inga kommentarer: