tisdag 10 juni 2008

Det går fort i svängarna!


Åla kan han, det såg ni ju men när vi var hos mormor(min mamma) en sväng förut så låg han på golvet och då plötsligt tog han sig upp i krypställning! så det dröjer nog inte innan han kryper iväg!!
Min mamma berättade då att jag drog mig upp till stående när jag var sju månader.

Sen fick William sitta och greja på köks soffan, och vips hade han dragit sig upp till stående!!!!

så nu har jag skruvat och grejat ner sängen så nu är han en stor kille som får sova i en djup säng!!!


Men det var långt ner till botten! nä nu ska jag gå ner och störa Ola så mycket jag kan i fotbollen brukar komma på massa bra fotbollsfrågor! och när han blir irriterad brukar jag läggatill ach det är ju bara ett spel! Sen är vi nästan osams men den minen man får då gör att det nästan är värt det!!! Nä jag ska nog vara snäll idag! ska skala mig en morot och göra lite dipp för det är gott!
Ha en trevlig kväll!!
Lollo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Idag är sista gången på öppnaförskolan. Tar och slänger iväg ett mess till dig, ifall att du inte hinner att se det här. *kram kram*