fredag 6 juni 2008

Sjötorps dagarna!!!

Imorgon börjar det! Massor av turister, och det är alltid kul när byn lever upp det är ju alltid massor av folk såhär på sommaren! Jag har idag bakat två sockerkakor till bygdegården brukar göra det. Då känns det som att jag har hjälpt till lite i alla fall! det är jag och de andra tanterna i Sjötorp som bakar!

Imorgon ska jag hämta Ebba,som är hos sin mamma för att köra henne på kalas i Lyrestad och sedan tillbaka igen till stan. Fy det blir dyrt att köra så.. men vad gör man inte... Ebba blir ju glad i alla fall!! Sen ska jag bara gå omkring och drälla! Kanske om det är lika varmt som det var idag att vi blåser upp Williams nya badpool, som han fått av Mormor och Morfar idag! Idag när han badade i sin balja kunde han sitta jätte bra.plaskade som en liten tok med händerna det var kul!!

Äch nu orkar jag faktiskt inte skriva mer och det blir ju faktiskt inte heller något vettigt skrivet.

Nä vet ni vá, Natti natti!! sov gott!

2 kommentarer:

Theo sa...

Hej William!
Nu rä min blogg tillbaka dock på en ny adress nämligen
www.theo-alm.blogspot.com
Har du badat något än? Jag plaska i min fina pool flera gånger om dagen , tycker att det är jättekuligt!
Kram Theo

Louise sa...

Jo mamma gjorde ett halvhjärtat försök men vattnet var för kallt (taget direkt ur vattenslangen) men imorgon är det nog bättre! då ska vi bada jag och mamma kanske att Ebba badar med åxå!