måndag 9 juni 2008

såg att det var två dagarsen som jag uppdaterade måste skärpa mig igen!

igår var vi en sväng vid sommarstugan på Dillö vi badade och solade. Det var 21grader i vattnet jättehärligt jag låg i säkert en halvtimme!!! Barnen Ebba och hennes kompis Vilma var åxå med och badade en en liten stund men de tyckte att det var för kallt så där fick jag bada alldeles själv. Ola passade William!!

Idag har jag och min Mormor Tyra varit i Skövde och köpt en bilbarnstol.
det blev en Besafe bild kommer senare. köpte den på babyproffsen. den skulle ha kostat ca:3200 men när William provsatt så råkade han spy på den och då drog hon av några hundra så vi betalade 2890!!! Den bästa spyan hittills! Bra jobbat William!!!

nä nu är det läggdags! jag är trött och har faktiskt sovit en stund i soffan tillsammans med sonen redan men nu sover han i sin säng och jag ska krypa ner i min jag är gör trött!!

Sov gott!!

Inga kommentarer: