söndag 14 juni 2009

Sommarlov!!

Ja, då var det åter igen sommarlov! Nu väntar vi bara på att värmen ska komma! Idag har det ju varit ganska fint tråkigt att det blåst bara! Ola, Bosse och William har varit ute nästan hela dagen och grejat i trägården. William trivs bäst ute och blir oftast ledsen när vi går in!
sen fick vi middag hos Bosse och Birgitta, jättegott! Grillat, färskpotatis sås och massa sallad!
nu i eftermiddag kom min Mamma och Pappa på besök de skulle hämta min favorit systerson Kalle (han är ju den enda). Han hade tagit bussen från Karlstad och det hade gått jättebra! Tänk att han blivit så stor att han kan åka ner hit hela vägen själv...
Sedan gick vi ner allihopa till Hans och köpte glass! Det var mumma det precis vad vi behövde!
Igår var vi Jag, Ebba, William, Mormor och Morfar i Karlstad och hälsade på syrran och co. Vilma fyllde ju SJU år (otroligt hur fort tiden går)
STORT GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!
Vilma fick bara en peng av oss så att hon kan köpa vad hon vill!
Imorgon ska Ebba åka med Farmor och Farfar ut till Dillö, Felicia ska åxå följa med hoppas att de får det bra! Jag ska åka med William till tandläkaren och sedan ska vi åka till Karlssons för att köpa en flytdräkt till honom kan vara bra att ha när vi vistas ute på dillö ifall det skulle hända en olycka och han druttlar i! är ju dessutom bra att ha när man badar med honom åxå speciellt om man badar där det är lite för djupt för honom!
nä nu är det dax att ta tag i nattningen!
Ha det gött allihopa!

1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

Vilma hälsar & tackar!! Hoppas nu att ni får en fin midsommar så tar vi & ses på lördagen!!! kramar syster, moster Bettan