torsdag 11 juni 2009

Lite bilder igen...

Då har jag äntligen fått tummen ur och köpt mig ett nytt minneskort till kameran så nu ska jag försöka att ta lite mer kort igen...
William har varit sjuk i en hel vecka nu och han är inte riktigt bra än. Kräktes senast igår kväll, och idag har jag bara fått i honom en pytteliten bit smörgås. Ingen välling det är blä.. har försökt med det mesta men inget faller honom i smaken! ska inhandla lite yoghurt sen så får vi se om det kan gå ner iaf..
Imorgon är det skolavslutning och sen börjar det berömda efterlängtade sommarlovet!

William hjälpte farfar att klippa gräset.. Det gick så bra, så bra. Nu önskar sig William ett par sådana där barn-hörselkåpor så att han kan vara med varje gång! Olas kåpor var lite förstora och ville gärna trilla av...


Glass och tv kan det bli bättre! det var väl det som jag fick i honom den dagen och ni ska inte tro att han åt hela som han brukar utan bara lite lite a den...

Men det var gott iaf...


Vi håller dessutom på att uppfostra en blivande mäster kock!! Medans jag stod i andra änden av köket och skar grönsaker till tacos så kokade William TUTTSOPPA..
(Nä, självklart var spisen inte på och i grytan är det bara nappar....)
Men koncentrationen är ändå på topp
Jag fick smaka sen, och ni anar inte vilka goda nappar det var!!!
Nä, nu måste jag göra lite nytta medans William sover
Hej på er...





2 kommentarer:

Camilla sa...

Tänk på att när de har haft maginfluensa ska man ta det lungt med mjölkprodukter. Det kan reta upp magen igen och gör att de spyr. Noahs kusin höll på så där i nästan två veckor och då sa läkarna att de skulle avstå mjölk och sånt ett tag för att se om magen blir bättre. *kram kram*

Louise sa...

Jo jag vet! Vi har inte gett honom mjölk förens igår egentligen och nu hoppas jag att det vänt för imorsse var han hungrig igen och åt, och nu när han skulle slumra in så åt han nästan en hel flaska välling! Det har han inte gjort på en hel vecka han har inte ens velat smaka på vällingen...
Men nu börjar vi om fast med Ebba.... hon kräktes en gång i morsse hoppas att det stannar där... och att hon inte blir sjukare än såhär...
Hoppas att allt är bra med er!