fredag 26 juni 2009

Fortfarande inga känningar!!!

Jag lovar att skriva så fort de dyker upp!!
¤
Imorgon ska vi på trettiårskalas på Dillö det är Björn Olas kusin som fyllt trettio!
Vi hurrar och firar!
¤
Idag var Ola till vårdcentralen efter som att han har varit dålig i nästan två veckor nu. Han fick diagnosen: Lunginfektion, ja det står rätt LUNGINFEKTION. Så nu ska han äta en massa olika tabletter i flera dagar och hoppas att det går över! Han är piggare idag än vad han var igår men dock inte bra. Han har nog ingen feber idag!
Jag har lyckat att bli snuvig men jag vet inte om det kanske faktiskt är lite allergi som spökar för det kliar i ögonen åxå.. så det är nog inte värre än så!
Jag har åxå insett att man inte ska simma med foglossningar för då känns det som om allting lossnar lixom och jag antar att benen i mitt höftparti knappt sitter ihop!! Men jag hoppas att det fixar till sig snabbt efter förlossningen! för det är ju så skönt att bada och simma!!
Ebba leker med kompisar varje dag, badar och solar! Det är vad hon gör vi ser knappt till henne om dagarna! William älskar att vara ute och blir jätteledsen om någon går ut utan honom!

Ola i sommarsolen, Han badade inte han mår ju lite krassligt!

Vätskepaus, måste man ju ta på stranden...

Här ser ni en flodhäst (jag) och Johan och Helen. Jag tvingade med dem ner till stranden för att äta lite kvällsmat Pastasallad bjöd jag på och det var mycket gott!

Badtjejerna!! Vilma och Ebba

Här byggs det en damm i strandkanten tror jag alla tre barnen var mycket roade!
¤
Nä nu är det läggdax!
¤
Fortfarande inga känningar!



1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

Halloj!!
Men hur mår du???
Feber fortfarande???
Vi kommer nog ner vid 13.00-13.30 tiden imorgon, så vill ni ha barnvakt bara ni hojtar till!!!!!!
Vilma vill nog träffa E. ialla fall..
Det vart ju inget dopp i kanalen sist, så det vill hon ta igen *L*
kram till er från syster Yster..