torsdag 1 januari 2009

Har äntligen hittat kameran..

Det var dessutom Ola som haft den hela tiden i sin jackficka!! Så det var inte jag som var den skyldiga!
Här är bygget ska bli vårt nya badrum...


Nya dörren in från vårt sovrum...

Ebba och William tar det årliga julbadet man ska ju vara ren och fin till jul...

Ebba i sin nya sacko säck...

William och faster Ylva!!

(nytt kort som dina arbetskamrater kan hänga upp!! :-) )

William och tomten Hemma hos Farmor och Farfar!

William blev såå glad för sina klappar att han brast ut i sång!!!


William och Jag får klappar av Tomten i Hova
Baloo, lite respekt för tomten hade han...

Tomten, ja det är den riktiga!!!! Lovar!!

Nästa juldopp på julafton med Kusin Vilma.

taget idag, Julklapps-kläder som han fått av faster Ylva. Lite stora men jättefina..


Busungen!!!

Ja det var nog alla bilder vi hade tagit eller det fanns några fyllekort som Ola tagit igår men jag tror inte att alla skulle uppskatta om jag satte ut dem här!! =)

Nä nu ska jag försöka att natta William han har varit trött i två timmar nu men han har inte fått sova för sin elaka mamma! men nu killen...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!

Mitt nyårslöfte får väl bli minst ett inlägg i veckan!! Kanske att jag kan hålla det!

Inga kommentarer: