fredag 30 januari 2009

då var det klart!

Japp, då var hon såld!! Till en snubbe som heter Lennart och är från Jönköping
Jag tror att hon kommer att få det bra. Killen, som nog var i 45 årsåldern, hade nämligen sju andra spindlar. Det var en liten hobby som han hade!
Frågade om det var så att han skulle avla, men det hade han inte tänkt! så hon skulle få ett nytt terarie, hoppas att hon blir glad över det. Glömde dock att säga att hon heter Merilyn... men jag skrev det i något mail tror jag! Fast det gör kanske inget om hon får ett annat namn heller, man kan ju inte direkt säga att hon lyssnade till Merilyn...
Nä, nu ska jag och William börja städa nere i köket och sen ska vi göra pizzasallad, för ikväll står det hembakt pizza på menyn!! Det ska bli smaskens!!!
I det nya badrummet har Bosse börjat lägga golv nu eller spånskivor som vi kan lägga golvgips på och sen ett fint golv!!! Åå längtar tills det är klart så jag kan bada!!!

Inga kommentarer: