tisdag 13 januari 2009

hela natten..

... Har Ola spytt! Maginfluensa!
William har precis haft det han började i söndags kl.19 spydde 24 gånger... igår var han bättre men spydde ändå några ggr.

Nu till det bra!!

William har för första gången sovit en hel natt i SIN säng!!!! Har varit inne hos honom tre gånger.
Första gången för att kolla om han levde. Det gjorde han, han sov så gott.

Andra gången ropade han, jag gav nappen, och klappade lite på ryggen sen sov han igen.

Tredje gången nu på morgonen för att igen kolla om han levde, och ja det gjorde han!!!
Så egentligen behövde jag bara ha gått in en gång men jag var ju ändå vaken. Vaknade ju av Olas spyande.

Ebba skulle haft med sig en kompis hem idag men det fick vi ställa in nu på morgonen. Stackare men de får leka en annan dag!

Nu sitter jag här med William i famnen han vaknade av att han hade massa bajs i blöjan och lite i sängen men nu är det som borttrollat och han har somnat om här i mitt knä.. Utmattad stackaren..

Nä, nu ska jag kolla om det hänt nått i värden. Ha det så bra och hoppas att ni är friska!

Håll er borta!! Hög smittorisk!!!!!!!!!

Inga kommentarer: