söndag 4 januari 2009

Ensam hemma!!!

Ja det händer inte så ofta men idag har det inträffat. Ebba är hos min mamma och pappa och leker med Vilma. William är hos farmor och farfar, Ola är på jouren...
Ola har fått öroninflammation, och det är faktiskt riktigt synd om honom!
Jag har städat i vårt sovrum och det ska jag säga er var välbehövligt, eftersom att vi har tagit bort garderoben där så var det kläder, lakan, handukar överallt men nu är det lite bättre ordning på det!
Passade åxå på att städa i Williams rum nu när han inte är hemma. Har rensat ut lite bebisgrejer plockat iordning! Så nu ska jag skynda mig innan William kommer hem och göra klart har massor kvar dammsuga trappen, vattna blommor, tvätta, damma av uppe, bära ner en massa i källaren osv....
nä nu är det dax att sluta slöa igen!!!
Ha det så bra tills nästa gång!

Inga kommentarer: