måndag 29 december 2008

frost och kallt!

Ja nu är det vinter!! Det är frost och iskallt ute. Snart ska vi ta oss ner till bandybanan och åka skridskor, eller jag ska nog bara stå vid kanten och övervaka det hela, dricka varm choklad..
(Pappa, nu är det nog snart dax att åka skridskor och grilla vid dammen!)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...
Jag har fortfarande inte hittat kameran (har inte heller letat, ska kolla skötväskan)
Nä om jag istället skulle ta och fortsätta med det som jag höll på med, leta efter alla nappar... så jag kan koka dem. Sen ta på mig lite annat än pyjamasen... Nä, jag tar på mig nått över bara!!! (skojade syrran, jag gör inte så längre, om jag inte fryser svin-mycket när jag vaknar då....)

Ja, ja, ska ta tag i mig själv nu... ha det såå bra

1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

ha ha jag har ju precis lärt mig att det är super enkelt att fixa kvällsprosiduren om jag slipper ett moment på kvällen... ha ha hälsa alla kram syrran