onsdag 2 september 2009

Så här ligger det till!
Tyckte nu att det var dax att uppdatera med lite nya bilder igen! de kommer il lite blandad ordning men det får ni ha överseende med!
Tänker inte skriva så mycket idag utan ni får titta på bilderna ändå...
Nybytt och glad!
Snart måste vi fixa sandlådan!
Fast det funkar ju att gräva i grusgången!

Storebror är rolig och spännande...


Mys pys

Sover middag!

Myser som vanligt..

Nya fina vrålåket!!! Är jättelätt att köra och barnen sitter/ligger bra!

Fyllehunden Baloo på kräftskivan hos min Lillebror.

William försöker sig på att svarva lite.. intressenat manick det där!

Busungen!!

Stina

Jag hoppade och dansade lite i köket.. William tyckte att jag såg kul ut och skrattade åt mig...
Om grannarna såg mig tror de nog att det hade slått över på mig! Får vara glad för att det inte kom några män i vita rockar för att omhänderta mig!


Ha, ha, ha roliga mamma!


Olas medtävlande i Stenemar cuppen! Olas kusin Anders tog hem vandringspokalen! Grattis Anders!
Från vänster: Erik, Björn, Ola, Vinnaren Anders, Jonas, Ninna och Ove
Stinas första leende!!


Inga kommentarer: