torsdag 27 augusti 2009

ska bara berätta..

lite snabbt om vår nya vagn!
Blev en svart babytravel från babyproffsen, så nu har jag ett nytt vrål-åk kan man säga! Och nu jäklar ska här röras på sig! ska ta bild på vårt åk någon dag så att ni får se det! Ebba har kommit igång ordentligt i skolan och har redan frågat hur länge det är kvar till jullovet! Hon som frågade halva sommarlovet när skolan börjar... Hon har redan glömt hur mycket hon längtade efter skolan iaf på morgonen när hon ska väckas och på kvällen när hon måste i säng!! Nytt för i år är: FIOL-SPELANDE!!! Än så länge har jag inte blitt tokig på alla dessa toner hon får fram, och visst får hon fram en och annan ren ton (fast de är inte så många) och det lilla jag testade var det svårt, så det så!
William går på dagis som vanligt och det händer inte mycket nytt i hans liv!
Stina växer så det knakar och blir mer och mer lik sin bror!!
Just nu låter det som att det är mat dax! Kanske skulle gå ner till henne och Ola, nja jag vänter nån minut...
Har ett filmtips om ni känner för att se på film. Män som hatar kvinnor. Otroligt bra men väldigt (vad ska man säga) grym, otroligt bra för att vara en svensk film!
Stina är tyst men Nu har jag istället legat en stund hos William han vaknade och var ledsen. Han har inte velat äta nått idag och kom på nu att Ola haft ont i halsen i flera dagar kanske är det det William har.. Jobbigt när de inte kan berätta vad det är! Nä nu ska jag gå ner och se om Stina somnat.. i så fall ska jag nog lägga mig och slappa i sängen med tvn på.. ifall jag somnar så ligger jag redan i sängen det är skillnaden på att titta på tv i soffan somnar jag där är det så jobbigt att vakna och gå upp till sängen...
Ha det bra tills nästa gång!

Inga kommentarer: