onsdag 16 september 2009

bara skriva lite innan läggdax!

Kände bara för att skriva några rader innan det är dax att sova!
Idag har Mammorna här i sjötorp varit här och fikat! Alltid lika trevligt att träffas!
Jag bjöd mammorna på kladdkaka med daim och glass till det. Smarrigt ska ni veta!!!
Sen åkte jag in till stan för att gå på efterkontroll på MVC.. De frågade om jag var nöjd med förlossningen och visst, jag hade väl inte så mycket att gnälla på. Fick lustgasen lite sent men vad gör väl det, Stina kom ut i vilket fall!
(och som det känns nu, gjorde det ju ändå inte så ont!)
Nu har jag beställt lite kläder från Ellos. En jacka, ett par jeans, en tröja, tre linnen. En hel outfit alltså! Längtar till paketet dyker upp!!!
Hoppas att de skickar snabbt, det stod att leveranstiden var 7-9 dagar hoppas att det går snabbare!
Nä, nu ska jag passa på att sova..
Kanske ska väcka Stina för ett nattmål hon somnade åtta, så om jag ger henne en skvätt nu kanske hon sover hela natten igen! Jag testar!
¤
Natti natt!
(Stina nu är det matdax...)

Inga kommentarer: