måndag 10 augusti 2009

Nu ni, nu är det dax för uppdatering igen!

Ok... Det var ju ett tag sedan så vi börjar från början!
Vi började med att åka till Lek och buslandet i Örebro med Syrran, Jonas, Kalle och Vilma. Ola var hemma och jobbade. Men vi klarade oss bra ändå, blev dock inte så många kort tagna men innan vi gick in passade vi på att ta några på dinosariusarna som stod utanför!!
Skriver inte vad jag tror att de heter för jag har dålig koll på det...
Alla våra leksugna barn sitter här även min syster Bettan har kommit med på bild!


Nästa utflykt var när vi tillsammans med Jimmy, Ann-sofie, Maja och Sigge åkte ut till en liten strand här utanför Sjötorp för att grilla och mysa lite..

Ola och Jimmy försöker att tända brasan...

Sigge och William kollade vatten temperaturen.. Kallt men de badade ändå...

Morgon bus i sängen..

William och Lilla Stina har intagit mammas säng...
Ni ska veta att man blir bra på att balansera ute på sängkanten när man har små barn!!
De tar ju nämligen upp hela sängen!

Visst är de fina! En bra storebror har Stina, han är så snäll mot henne!

Stina

Mera Stina

Vi har åxå hunnit med några dagar på västkusten. Vi bodde på en liten camping i Hunnebostrand, Härligt!
Båtar, finns det många på västkusten, många är väldigt stora och fina!!



Bergsklättrare Ebba och William
(Ebba är lite bättre än William, som tydligen fått myror i brallan och tänker kasta sig ner från klippan!! Men Storasyrran räddar honom från ett fall! Riktig toppen syrra det där!!)

Sen har det ju varit fint väder och då får man passa på att åka ut på sjön.

Sitter nästan och somanar...

Sovande Stina

Ny klippt Kille!! Såå fin eller hur!

Med tuppkam och allt!
Idag har jag och Stina varit i Skövde med Therese Enoxon, hennes två barn och två extra barn, var åxå med. Vi var bara på Maxi och shoppade men det var kul att komma iväg lite! Köpte en jacka åt William det har jag ju letat efter länge och nu hittade jag en på ICA Maxi för 199kr. Köpte även nya skor till William och jag hittade även ett par till mig, och eftersom att vi var på skopunkten så var det köp tre och få det billigaste paret gratis, så hittade jag ett par till Ebba åxå!
Imorgon ska jag åter igen till BVC för att se så att Stina växer på som hon ska!
Och det tror jag nog att hon gör så som hon äter!
Till Helgen ska vi på Kräftskiva ute på Dillö. Det är Åsa och Lisa som fixat ett Knytkalas där ute för att fira deras 25års dag!
Det ska bli kul att åka dit och träffa alla Olas kusiner!
Nä ni, nu får det nog vara slutbloggar för idag!
William sover och jag tror att även Ebba sover nu...
Stina hon har sovit länge, men snart ska jag se till att hon vaknar för ett ordentligt kvällsmål så att hon kanske kan tänka sig att sova hela natten vem vet!?
Nu hör jag att Ebba sover på hennes andning... alla sover.. ska gå ner och titta till Ola, han kanske åxå sover framför tv:n... vem vet..
Om ni försöker ringa hit och vi inte svarar beror det inet på att vi inte vill prata med er utan för att vi slarvat bort den enda telefonen som vi har...
Och nu verkar den vara helt urladdad så vi kan inte ens ringa på den för att höra var den är!! Kul va!?
Så vill ni oss nått kan ni ju pröva på våra mobiler... eller kanske skicka ett mail...
Ha det så bra
Natti natt!!

Inga kommentarer: