onsdag 19 augusti 2009

Sålt vagnen...

Ja, tokig som jag är råkade jag sälja syskonvagnen...
Hade sett en jag ville ha och satte ut min på blocket bara det att när min vagn var såld var den andra åxå såld så nu har jag ingen.. Letar på blocket men har inte hittat den rätta än!!
¤
Hur är det här annars då?
Jo, det ska jag berätta för er!
William började i måndags dagis igen efter 6½ veckors ledighet. Trodde att det han skulle ogilla att bli lämnad på dagis igen, men där hade jag fel!
Han knallade in utan att bry sig om mig... fick tigga till mig ett hej då!!
Han trivs på dagis i alla fall och det är ju bra!!
¤
Stina växer så det knakar. Sover fortfarande riktigt bra och till skillnad från William, så sover hon hela nätterna i sin säng! Duktig tjej det där. Natten som var nu så somnade hon vid ca: 23 och vaknade först vid ca: 6.30 eller hon hade nog kunnat sova lite till men jag tyckte att det var dax för henne att äta!! Sen somnade hon om tills ca: 8.
Så har hon sovit hela dagen i stort sett utom just då när William sov då passade den lilla busan på att vara vaken, så att jag inte fick något gjort (förutom att byta bajsblöja tre gånger, den ungen, hon kan skita hon!!)
¤
Ebba hon börjar åter skolan imorgon och hon är jätte lycklig för det! Lyckligast över att det är långdag och att de ska ha slöjd!! Vi får se hur länge hon kommer att gilla långdagar! Men då har de fyra raster förstår ni och det är ju toppen!! Idag har hon grejat och fixat med sin skolväska. Lagt fram kläder osv Hon längtar tills imorgon och hon kommer nog snabbt upp ur sängen imorgon!
¤
Imorgon ska jag till BVC så att vi får det bevisat att hon växer och att allt är som det ska! Ska då passa på att handla i Mariestad åxå. William behöver blöjor. Borde ha köpt det idag men tyckte att det var onödigt att åka bara för det när jag ändå ska till stan imorgon. och bara för det så har vi behövt byta massor av gånger så nu är de slut i både skötväskan och på alla ställen där de brukar ligga! På eftermiddagen/kvällen blir det nog en sväng ut på sjön med Jimmy och Ann-sofie. Ska ha med oss lite fika och bada. Vi får se om jag kastar mig i eller om jag struntar i det imorgon. Ska nog köpa mig en termometer så att jag kan se hur kallt det är i vattnet!!!
¤
Nä, som vanligt sitter jag här alldeles för sent! Dax att sova nu.
Stina har sovit hela kvällen så hon kanske får för sig att vara vaken hela natten vem vet!!!? Man får passa på att sova när tillfälle bjuds!!
God natt

Inga kommentarer: