måndag 20 juli 2009

Lite nya bilder igen!!

Ja, det är sant jag försöker att uppdatera här ibland! Nu kommer det lite nya bilder igen om det nu inte ska krongla som det brukar!
Ja, vad händer här då? Inte mycket ska ni veta!
Igår var Ebba och Ola på bio tillsammans med Jocke bertilsson och Ebba och Clara.
De såg ICE AGE3: Det våras för Dinosaurierna.
De tyckte att den var riktigt bra. Medans de var iväg på Bio så var Asta, Sten, Åsa och Lisa här en sväng och fick lite fika.
Tyvärr sov sig Stina genom besöket men nästa gång är hon säkert vaken! Och innan Ola och Ebba hann hem så dök Marie, Terese, Julia och Theo upp. De hade med sig lite fika så vi passade på att fika igen!!
Ååå, det var gott Terese hade bakat kärleks-mums, ni vet såna där mjuka chokladkakor med cocos på, å de är ju sååå goda måste baka sådana!
William blev lycklig att få en kompis att leka med, och jag tror att Theo också tyckte att det var kul att komma hemmifrån lite och leka med andra saker!!
Annars händer det inte så mycket här.
Ebba Leker med sina kompisar för det mesta.
William är hemma med sin tråkiga mamma för det mesta, och så är åxå Stina!
Men imorgon, då ni, då ska jag och tre barn sticka iväg till lek och buslandet i Örebro.
Min syster hennes man och deras barn möter upp där!
Det ska bli jättekul!!
Hoppas att barnen leker av sig ordentligt! I alla fall William.
Tycker lite synd om den stackaren finns ju inte så mycket att göra här hemma, och nu när det har varit så dåligt väder är det ju inte kul att släpa ut dem!
Dessutom måste jag ju ha med Stina ut i vagnen och då blir det så blött och trist...
Ola han har jobbat lite nu på semestern, de har så mycket att göra nu på sin firma! Då spar han ju lite på semesterdagarna, och då kanske han kan ta några x-tra dagar i höst/vinter!!
Till helgen hoppas vi på fint väder för då tar vi nog och lägger i båten.
Vi har planer på att åka ut till brommö och tälta en natt då, om det nu är fint väder,
vilket är liten risk va?!
Helgen efter det så Kommer nog Ylva och Uli hem och då blir det nog en helg på Dillö!
Sen på tisdagen den fjärde augusti har jag bokat en stuga i hunnebostrand, i tre dagar, kommer åter hem fredagen den sjunde augusti.
Nu lite bilder på barnen
Stina som sovit största delen av dagen i sin säng!
(Duktig tjej det där! William sov nog aldrig mer än tio minuter i sin säng sen skulle han sova i famnen!)
sover så sött!

Sover i mammas knä...
ibland är hon faktiskt vaken jag lovar!! men då har jag sällan kameran framme men jag ska försöka att få med hennes ögon någon dag!


William innan läggdax!
Jag frågade om han kunde ta ut tutten och se glad ut.. Han ser ju ut som en ledsen hundvalp...

... men med tutten åter på sin plats kunde han se glad och busig ut igen!!!
¤
Nu mina gó vänner är det läggdax!!
Natt i natt!










Inga kommentarer: