onsdag 25 februari 2009

Lustigt...

Men idag vaknade William med ett leende på läpparna... Ingen feber alls och han har varit jättepigg!!
Så förmodligen var det det två kindtänderna som är på väg som orsakade febern. men inatt klockan 12 vaknade han och han var så varm att man knappt kunde ta i honom, gav honom då alvedon och sen hade han nog lite feber några timmar till, men sen var den helt borta!
Lustigt eller hur!? men det är ju tydligen så med barn!
Så imorgon blir det dagis igen. Hoppas att det går lika bra imorgon... Idag har jag kört Ebba till sin mamma för hon fyllde år igår så de skulle fira lite! När jag hämtade Ebba nu så låg Anna utslagen i soffan med skyhög feber och orkade inte göra nått... Stackarn.. är det nån som har dåligt imunförsvar så är det hon! Hoppas nu bara att Ebba slipper det!
Nä, nu ska jag kolla färdigt lite här på nätet sen ska jag lägga mig i sängen och glo på tv...
Ha det så bra
"KRAM KRAM"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja feber och alla sjukdomar dagis medför är verkligen ingen hitt. Noah är inne på sin andra dag nu efter maginfluensan och jag hoppas att han är frisk när jag hämtar honom. =) Imorgon är han ledig, så då blir det nog pärlan för oss. Noah har också fått kindtänder och gjort honom både dålig i magen och fått hög feber. Men skönt att det går över rätt fort. =) *kram kram*

Anonym sa...

=) Det är lugnt. Lätt att glömma. =) Jag messade dig i förmiddags, men du såg nog inte det. Hoppas att allt är bra med er iaf.
*kram kram*