söndag 22 februari 2009

Har idag besvärat mig med att ta lite kort! här tittar vi på morgon tv...
Nu har William börjat inskolas vilker verkar som att det kommer att gå jättebra!
Kanske att jag kan få med mig kameran någon dag i veckan så att ni får se hur det är!

Hmmm...
... William får du ta fjärkontrollen... ;-)

Julias fina skor!! Lite stora bara!

Är du stark?

Klätterapan han har kommit på att han kan stänga av/sätta på/byta kanal om han klättrar lite! och tydligen är det mödan värt!!

Somliga går i förstora skor och William verkar vara en av dem! Idag är det Julias skor som är ute och går! Alla andras skor är ju så fina!


2 kommentarer:

Mitt lilla liv! sa...

Jösses.. vilken tuffing jag har till systerson!!! Men det där med skor???? undrar vem han fått det ifrån??? kan det vara Persson släkten?? ha ha kram moster

Anonym sa...

Vilken liten solstråle :)
Kul att det har gått bra med inskolningen :)

mvh sandra

http://mammansandra.blogg.se