lördag 14 februari 2009

Jag har blivit utmanad av Camilla att lista mina 8 värsta ovanor. Nu är frågan vilka som är de värsta.

  • Jag är dålig på att hålla tiden, lite av en optimist.
  • Fastnar framför datorn, fast att jag har så mycket annat att göra.
  • Strör mina saker omkring mig och glömmer ofta saker hemma hos andra...
  • Skriver nästan aldrig inköpslista, glömmer därför åxå hälften! Dåligt minne
  • Min garderob kan man ibland tro att den är på golvet! Är åxå grymt dålig på att hålla ordning på mina kläder!
  • Jag är för snäll. har svårt för att säga emot och rättar mig därför oftast efter andra.
  • Har svårt för att bestämma mig tex: ska jag köpa de byxorna eller inte???
  • Kan inte sova om lakanet är "stökigt" eller om täcket åkt ur lite, måste fixas varje kväll, Skaka täcke, puffa kuddar och rätta till bäddmadras och lakan.

Har så klart lite goda/bra sidor åxå men de får vi ta en annan gång!

De jag utmanar är: Bettan, Charlotte, Theo & Jonas

Inga kommentarer: