lördag 4 oktober 2008

Ja vad ska man säga!?

Vi börjar från början. Jag hade ju inte betalt räkningen. jag betalade den och sen ringde jag till tele 2 och sa att nu har jag betalt min faktura kan ni sätta på bredbandet igen så att jag kan betala alla andra räkningar? fick såklart uppge alla våra uppgifter och så vidare... Killen i luren svarade mig:
- jo jag ser att du inte betalt, men vi har inte stängt av!
-Ööööö är det säkert, det funkar ju inte. svarade jag!
-Jag kopplar dig till supporten, sa killen
Jag fick prata med en kille och han kunde inte hjälpa mig, eller jag gav upp när William inte ville vara med mera.
När Ola kom hem så petade han på en sladd och vips så funkade det!!!!!!
allt utom bloggen, hotmail, banken.... återigen ringde jag tilltele 2. fick pröva i en annan web-läsare och då funkade det. jag hann betala räkningarna och kolla mailen... men sen... nu funkar det inte igen. nu sitter jag hemma hos mamma och bloggar. för hemma funkar det inte behöver ett proffs! är det nån som känner att det kan hjälpa oss ring!!!!

hade tänkt att jag skulle sätta in lite bilder men jag tog inte med mig vår kamera-sladd och mammas funka inte. aha då sätter jag över minneskortet då men tji fick jag, vi har inte samma minneskort i våra kameror!!!!! så inga bilder idag heller!!

återkommer när vi fått iordning på datorn!!
Ha det så bra kramar
Lollo

Inga kommentarer: