söndag 19 oktober 2008

Halloj!!

Här sitter jag och tittar på Bridget Jones dagbok. Den är ju riktigt kul ju!!
Hi hi nu ska hon gå på maskeraden.... hi hi hi... nä ok jag ska sluta titta och koncentrera mig på att skriva!......................................
Nä det går inte nu fastnat i filmen!!! sätter in några filmer istället!!

Reklam:

Det är ganska bra med dator i tv-rummet. jag kan sitta vid datorn och blogga samtidigt toppen! kanske att vi borde skaffa en bärbar dator! denna helgen började med ett besök hos Jimmy och Ann-Sofie där det bjöds på Taco Mmm smaskens! sen i lördags hade vi Jocke och Malin Bertillson här med barnen mycket trevligt. Vi bjöd på Lassagne med sallad.

Idag haer vi inte gjort så mycket, men jag var riktigt redig på förmiddagen och sorterade all tvätt, Jag hatar att sortera tvätten!!!!! Imorgon ska jag åka till öppna förskolan med William och det är det enda vi har planerat. Aaa nu börjar det!

Reklam:

Hmm nu vet jag inte vad jag ska skriva... nä kommer inte på nått!

Ha det gött allihopa!

Inga kommentarer: