torsdag 31 juli 2008

Nu var det längesedan!!!

Här kommer lite blandade bilder från vår lilla semester!!
Ola William och Vilma badar. William tycker att det är skitkul att bada!!
Badkillarna.. och Vilma
Farmor, Ebba och Vilma tar ett kvällsdopp på Dillö!
Solnedgången!
Jimmy och Ann-Sofie i tredje badviken dagen innan vi åkte till varberg.
Sigge och Ann-Sofie åker karusell!
Maja klätrar i en hinderbana, Ebba var för smal så hon fick inte
Sigge åker tåget! Det är ju till och med han som styr!!

Faster Ylva och William
Ylva, Ebba och William
Ebba och Ola
Ylva och Ebba
Ja det var väl alla bilder! Vi började vår semester med ett besök i Ullared. blev lite kläder och annat smått och gott inhandlat!
sen efter en natt på vandrarhem så åkte vi vidare till Fun City det var som ett litet Sommarland fast det var mer slitet och jag tyckte nog att det var sådär... men jag tror att barnen hade kul i allafall! Fanns en riktigt kul berg-och-dalbana..
Sen när vi kom hem åkte vi direkt ut till Dillö och spenderade några dagar där! härliga varma dagar med mycket sol och bad!
Idag har det varit lite svalare väder men jag har hört att det ska bli varmt imorgon igen! Härligt!
Vi har spelat Vollyboll med sjötorps-borna nu och jag kom hem för en stundsedan eller det var faktiskt ett bra tag sen nu ser jag på klockan! Mitt lag kom tvåa, men det var inte min förtjänst, jag stod mest bara där på planen och de andra skötte spelet.. och det gjorde de ju bra! sen Grillade vi efteråt och det är ju alltid mysigt!
Nä nu måste jag sova natti natti...


Inga kommentarer: