tisdag 8 juli 2008

Böcker...

... jag har varit såld på Denise Rudbergs böcker har läst allihopa som hon har gett ut förutom den allra första Tillsammans men jag ska allt köpa den!
nu har Denise en tävling en ny varje dag där man kan vinna hennes två nyaste böcker jag kämpar tappert varje dag!! men jag är urusel på kändisar! Måste verkligen träna lite på det får gå och köpa mig en se och hör imorgon så kanske jag har en chans!!
Idag har mammorna varit här Camilla och Linda-Marie och deras små (Noah och Natalie Undra hur de stavar Nathalie el Natalie...)
Alltid lika trevligt. Barnen hade växt jätte mycket speciellt Natalie (Ahh nu vet jag inte hur jag ska stava bara för det, får skriva ett mail och fråga!) Hon hade blitt lång om det nu kan ha hänt så mycket på en vecka! Nästa vecka har vi ett litet uppehåll med våra träffar så får vi se hur vi gör sen vecka 30... Ska bli kul att träffa Julia då blir det ju tre veckor som vi inte har träffat henne på!för de var inte med idag de är på kusten... hoppas att det har det härligt!

Imorgon så ska vi åka till Hova för att titta lite på riddarveckan det ska bli kul Malin, Emilia, Fanny, Ebba och Clara ska följa med det ska bli kul! Kanske att vi går på Tornerspelen. det blir nog lite blogg imorgon kväll igen! Det ska ju bli lite bättre väder imorgon hoppas att det stämmer!

nä nu är det läggdax...

Inga kommentarer: